نیلوفر اسماعیلی/ مربی شنای هنری niloufar esmaeili

ایرانفینا: نیلوفر اسماعیلی (niloufar esmaeili)، یکی از برجسته‌ترین مربیان در زمینه شنای هنری است. او به عنوان سرمربی و عضو کمیته شنای هنری در مسابقات کشوری شرکت می‌کند. شناگران او هر سال مقام‌های متعددی را به دست می‌آورند و از او به عنوان یکی از بهترین مربی های شنای هنری یاد می‌شود.

دیدگاه نیلوفر اسماعیلی درباره شنای هنری:

از دیدگاه نیلوفر اسماعیلی (niloufar esmaeili)، شنای هنری نه تنها یک ورزش، بلکه یک هنر بوده و مانند تئاتر است. در یک نقل قول معروف از او می‌خوانیم: “آب صحنه نمایش ماست؛ سینکرونایز نه تنها ورزش است، بلکه یک هنر به حساب می‌آید. مانند تئاتر که در آن، نه با بیان کلمات، بلکه با زبان بدن داستان را به اجرا می‌پذیرند.” این دیدگاه نشان‌دهنده ارتباط نزدیک نیلوفر اسماعیلی با هنر و زیبایی شنای هنری است و تأکید او بر اینکه شنای هنری از جنبه‌های هنری و اجرایی خاص خود برخوردار است.

درباره او/

نیلوفر اسماعیلی یکی از بهترین مربیان شنای هنری در کشور

نیلوفر اسماعیلی (niloufar esmaeili)، علاوه بر فعالیت‌های مربیگری حرفه‌ای، خود نیز یک شناگر حرفه‌ای بوده است. او در دوران شناگری خود نیز به‌عنوان یکی از ورزشکاران حرفه‌ای شناخته می‌شد. با آغاز فعالیت مربیگری حرفه‌ای خود از سال ۹۵، نیلوفر اسماعیلی هر سال شاهد موفقیت‌های بیشتر تیم خود بوده است. تعداد شناگرانی که تحت آموزش او قرار می‌گیرند، هر سال افزایش می‌یابد و این شناگران با حضور در مسابقات، مقام‌های بیشتری را به دست آورده و تیم را با افتخار ترک می‌کنند.

نیلوفر اسماعیلی در سال‌های اخیر در خارج از کشور فعالیت‌های خود را در زمینه شناي هنری ادامه داده است. با وجود چالش‌ها و محدودیت‌های مدیریت تیم خارج از کشور، این مربی در سال ۲۰۲۳ هم توانست تیمش را با موفقیت به کسب ۲ جام قهرمانی در مسابقات قهرمانی ایران برساند. اقدامی که با توجه به سختی‌های مدیریت یک تیم از راه دور بسیار قابل تحسین است. 

برخی از دستاوردها و مدارک نیلوفر اسماعیلی:

 

  • مربیگری و داوری درجه ۳ شنای هنری
  • مربیگری درجه ۲ شنا
  • مقام دوم تیمی رشته شنای هنری قهرمانی کشور سال ۱۳۸۹
  • مقام سوم تیمی رشته شنای هنری قهرمانی کشور سال ۱۳۸۷

 

افتخارات بعنوان مربی:

  • دو کاپ نایب قهرمانی در گروه سنی زیر ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۵ سال و یک کاپ برنز در گروه سنی ۱۶ تا ۱۸ سال در مسابقات جام شنای هنری کشور سال ۱۳۹۵
  • دو جام قهرمانی در گروه های سنی زیر ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۵ سال و یک جام نایب قهرمانی در گروه سنی ۱۶ تا ۱۸ سال در مسابقات جام شنای هنری کشور سال ۱۳۹۶
  • یک جام قهرمانی در گروه سنی ۱۶ تا ۱۸ سال و جام برنز در گروه سنی ۱۹ سال به بالا در مسابقات قهرمانی شنای هنری سال ۱۳۹۷
  • دو جام قهرمانی در گروه سنی زیر ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۵ سال در مسابقات جام شنای هنری کشور سال ۱۳۹۸
راه های ارتباطی

آدرس شبکه های اجتماعی و راه های ارتباطی با نیلوفر اسماعیلی
(niloufar esmaeili):

[html_block id="258"]
فیس بوک تویتر اینستاگرم یوتیوب پینترست linkedin تلگرام
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.