سایر اخبار

چگونه با شنا کردن جوان بمانیم؟

درست است که شنا معجزه‌ای برای درمان پیری نیست اما می‌تواند آن را برای شما به عقب بیندازد. این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید چگونه میشود با شنا کردن جوان بمانیم.

ایرانفینا: نشانه‌هایی مانند حجم عضلات و عملکرد ریه شناگران در طول عمرشان واقعا به آن‌ها کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری جوان بمانند.

یک مطالعه طولانی مدت در مرکز دانشگاه ایندیانا برروی علم شنا نشان داده که شناگران بالای ۳۵ سالی که در هفته سه تا پنج بار تقریبا ۳۲۰۰ تا ۴۵۰۰ متر شنا می‌کنند روند پیریشان بسیار زیاد به تعویق می‌افتد.

پژوهش‌ها نشان می‌دهد حتی مقدار کمی شنا کردن در هر هفته به شما برای جوان ماندن کمک می‌کند.

حفظ یک شیوه زندگی سالم و انجام برخی از فعالیت‌های فیزیکی به صورت منظم می‌تواند خطر ابتلا به محدودیت‌هایی در بدنتان را تا ۵۰٪ کاهش دهد.

فعالیت فیزیکی زیاد خطر درد شکستگی در شما را کمتر می‌کند. در واقع، تنها میزان متوسطی از فعالیت بدنی به طور منظم می‌تواند شکستگی لگن را تا ۶۸٪ کاهش دهد.

شنا یک ورزش بدون تماس است. ورزشی که روی عضلات بدون فشار آوردن بر مفاصل و اندام‌ها از طریق تأثیر بر روی یک سطح سخت کار می‌کند.

با شنا کردن جوان بمانیم

با شنا کردن جوان بمانیم- شنا کم برخورد و پرفایده

 

اثرات روحی شنا

جنون به تنهایی یک مسأله بزرگ در انگلستان است. این موضوع بیش از سه چهارم از یک میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همانطور که مسن‌تر می‌شوید، خطر وضعیتی مانند زوال عقل افزایش می‌یابد.

این یک سندرم و به گروهی از علائم مربوط است. آنها با کاهش مداوم از توانایی‌های مغز و حافظه در ارتباط هستند. مشکلات می‌تواند با حافظه، سرعت تفکر، زبان، درک، مهارت ذهن و عقیده اتفاق افتد.

این وضعیت در افراد جوان نادرتر است به طوری‌که اکثر موارد در افراد بالای ۶۵ سال دیده می‌شود. از نظر روحی شنا می‌تواند با ارائه احساس تندرستی به شما کمک کند تا برای مدت طولانی‌تری جوان بمانید. شنا ذهن را پاک و اعتماد به نفس و مثبت‌اندیشی را افزایش می‌دهد.

همچنین استخرهای شنا نقاطی برای ملاقات، کاهش احساس تنهایی، امکان دوستی جدید برای مردم و ارائه ورزش مطمئن برای اثرات فیزیکی و ذهنی موثر هستند./

 

انتهای پیام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =